FAQ

1. W jakich godzinach pracuje biuro obsługi klienta sklepu internetowego e-regaly.pl?

Biuro obsługi klienta e-regaly.pl pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub wysyłając wiadomość e-mail. Biuro obsługi klienta e-regaly.pl odpowie na Twoją wiadomość jak najszybciej-maksymalnie w ciągu 24h w dni robocze.

2. Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym e-regaly.pl/Jak mogę zrobić zakupy online?

Zakupy online możesz zrobić na naszej stronie internetowej www.e-regaly.pl

Dodaj wszystkie produkty do koszyka,następnie sfinalizuj transakcję. Zakupy przez internet są również możliwe po kontakcie z Działem Sprzedaży. Jeśli chcesz złożyć zamówienie przez e-mail-prześlij wiadomość do sklepu na adres kontakt@e-regaly.pl, podając zawartość koszyka oraz wszelkie niezbędne do wysyłki i realizacji zamówienia dane.

3. Ile kosztuje dostawa oraz czy istnieje możliwość darmowej dostawy?

Koszt dostawy jest wyliczany automatycznie przez system po dodaniu produktów do koszyka. Darmowa dostawa dotyczy zamówień powyżej 2500 PLN z formą płatności przedpłata.

4. Kiedy rozpoczyna się realizacja zamówienia/od kiedy liczony jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia liczony jest w dniach roboczych. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności wybranego produktu,która określona jest na stronie produktu oraz aktualizowana na bieżąco. Informacja o planowanym terminie realizacji Twojego zamówienia wyświetla się również w koszyku oraz podczas procesu składania zamówienia. Realizacja zamówień złożonych po godzinie 16:00 rozpoczyna się kolejnego dnia roboczego. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 16:00 oraz w weekendy i Święta – realizowane są od kolejnego dnia roboczego.

5. Nie otrzymuję powiadomień dotyczących realizacji zamówienia-dlaczego?/ Nie dostałem potwierdzenia zamówienia.

Jeśli nie otrzymałeś żadnych wiadomości dotyczących zamówienia tj. mail z informacją o rozpoczęciu realizacji zamówienia z jego numerem,w pierwszej kolejności sprawdź folder Spam. Jeśli nadal nie masz wiadomości to upewnij się,czy podczas składania zamówienia nie wkradł się błąd w podawanym przez Ciebie adresie email. Możesz to zrobić kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub pisząc na adres kontakt@e-regaly.pl W wiadomości podaj dane osoby,na którą zostało złożone zamówienie oraz przybliżoną godzinę dokonania zakupu.

Jeśli otrzymałeś już mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia a nie masz informacji o jego dalszym statusie,możesz go sprawdzić w panelu użytkownika na stronie sklepu tutaj www.e-regaly.pl/client-orders.php

6. Jak wygląda proces realizacji zamówienia oraz jego status? Co oznacza status zamówienia „realizowane”?

Po rozpoczęciu realizacji Twojego zamówienia otrzymasz od nas email potwierdzający,że zamówienie zostało złożone. Od tego momentu status zamówienia zmienia się na „realizowane” co oznacza,że produkty są kompletowane i przygotowywane do wysyłki. Gdy tylko zamówienie zostanie skompletowane i przekazane do wysyłki-poinformujemy Cię o tym mailowo przesyłając numer listu przewozowego do śledzenia paczki. Wtedy też status zostanie zmieniony na „wysłane”.

7. Czy otrzymam numer listu przewozowego do śledzenia paczki?/ Jak mogę sprawdzić status wysłanej paczki?

Numer listu przewozowego tzw. numer przesyłki wyślemy Ci mailem w momencie,gdy Twoje zamówienie zostanie przekazane do wysyłki. W tej samej wiadomości znajdą się również informacje o możliwości śledzenia paczki/ek.

8. W jaki sposób otrzymam fakturę?

Nie drukujemy faktur. Dokument sprzedaży wysyłamy mailem w wersji elektronicznej tego samego dnia,gdy zostanie nadana do Ciebie przesyłka z zamówieniem.

9. Od czego zależy termin realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności zamawianych produktów. Zwróć uwagę na czas dostępności podany na stronach produktów. Każdy produkt ma określony termin dostępności,który jest aktualizowany na bieżąco. Jeśli dwa z trzech produktów,które chcesz zamówić są dostępne na magazynie,a jeden produkt ma wydłużony czas dostępności-Twoje zamówienie zostanie wysłane dopiero po skompletowaniu wszystkich trzech produktów. Jeśli więc nie chcesz czekać,możesz złożyć dwa osobne zamówienia,które realizowane będą niezależnie.

10. Złożyłem już jedno zamówienie i zamówiłem ponownie kolejne produkty-dwa zamówienia mają ten sam status realizacji,czy mogą być połączone i wysłane razem?

Jeśli zamówienia nie zostały złożone w tym samym dniu/w odstępie kilku godzin będą traktowane jako odrębne zamówienia,w związku z czym będą realizowane oddzielnie. Nie ma możliwości ich połączenia.

11. Czy produkty o statusie dostępne „od ręki” wyślecie mi od razu,a pozostałe w późniejszym terminie?

Nie realizujemy wysyłek zamówień częściowo. Nie ma możliwości dzielenia zamówienia po jego złożeniu. Jeśli chcesz zamówić produkty o różnych terminach dostępności i zależy Ci na otrzymaniu części z nich wcześniej-możesz złożyć na nie oddzielne zamówienia.

12. Czy mogę poznać planowaną godzinę doręczenia paczki?/ Czy dostanę kontakt do kuriera?

Godziny doręczeń paczek są ustalone przez firmę kurierską. My nie mamy wpływu na te terminy i nie posiadamy kontaktów do kurierów doręczających paczki. Po wysłaniu przez nas zamówienia,firma kurierska będzie informowała Cię o planowanym terminie dostawy. Od niej dostaniesz również powiadomienia mailowe i SMSowe z informacjami dotyczącymi dostawy. W tych wiadomościach często podawany jest kilkugodzinny przedział czasowy dla planowanej dostawy oraz nr telefonu do kuriera.

13. Czy mogę samodzielnie wybrać planowaną godzinę doręczenia paczki?

Niestety nie ma możliwości samodzielnego wyboru preferowanej godziny doręczenia paczki podczas składania zamówienia. Godziny doręczeń są zależne od pracy firmy kurierskiej oraz harmonogramów dostaw w poszczególnych rejonach. Po wysłaniu przez nas zamówienia,firma kurierska będzie informowała Cię o planowanym terminie dostawy. Od niej dostaniesz również powiadomienia mailowe i SMSowe z informacjami dotyczącymi dostawy. W tych wiadomościach często podawany jest kilkugodzinny przedział czasowy dla planowanej dostawy oraz nr telefonu do kuriera.

14. Czy otrzymam fakturę w wersji papierowej w paczce?

Jeśli chcesz otrzymać dokument sprzedaży w wersji papierowej wraz ze swoim zamówieniem,dodaj taką informację w uwagach do zamówienia podczas jego składania albo wyślij nam wiadomość przez formularz kontaktowych na stronie www.e-regaly.pl/contact-pol.html lub napisz email na adres kontakt@e-regaly.pl z taką informacją podając jednocześnie nr zamówienia,swoje imię i nazwisko oraz datę złożenia zamówienia.

Faktura VAT zostanie wysłana w formie elektronicznej w dniu nadania paczki. Fakturę VAT otrzymasz na e-mail podany podczas składania zamówienia.

15. Czy do realizowanego już zamówienia mogę coś jeszcze „dołożyć/domówić”?

Jeśli złożyłeś zamówienie i ma ono status „realizowane” to nie ma już możliwości dołożyć do niego dodatkowych produktów. W tej sytuacji możesz złożyć oddzielne zamówienie na produkty,które chcesz domówić(zamówienia będą realizowane oddzielnie)lub anulować pierwsze zamówienie i złożyć kolejne obejmujące wszystkie produkty,które chcesz zamówić.

16. Otrzymałem fakturę zaliczkową-co to oznacza?

Jeśli otrzymałeś od nas mail z fakturą zaliczkową oznacza to,że Twoja wpłata została zaksięgowana na naszym koncie. Dokument faktury zaliczkowej generowany jest automatycznie. W dniu wysyłki towaru otrzymasz wiadomość email z fakturą końcową.

17. Otrzymałem tylko jedną z kilku nadanych do mnie przesyłek-co teraz?

Jeśli w ramach jednego zamówienia zostało do Ciebie nadanych kilka paczek i ich ilość się nie zgadza po pierwszym doręczeniu,poczekaj do kolejnego dnia roboczego. Bardzo możliwe,że paczki zostały rozdzielone podczas transportu i brakująca przesyłka zostanie do Ciebie doręczona przez kuriera kolejnego dnia.

18. Jak złożyć reklamację?

W przypadku problemów technicznych z otrzymanym produktem,brakiem elementów lub jakichkolwiek niedogodności z otrzymanym towarem-nasz Dział Serwisu i Reklamacji chętnie pomoże. Skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość z opisem reklamacji na adres serwis@e-regaly.pl

pixel